Kiedy zdecydowałem się na pracę w agencji public relations nie wiedziałem dokładnie, co mnie jeszcze czeka i przede wszystkim postanowiłem skontaktować się ze swoimi znajomymi ze studiów, którzy zaraz po nauce zdecydowali się pracować właśnie w takich agencjach, aby dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy o pracy w tej branży.
Praca w branży PR
Branża public relations jest niezwykle czasochłonna jeśli chodzi o przyswajanie wszelkich umiejętności oraz wiedzy, gdyż trendy w marketingu zmieniają się praktycznie codziennie i trzeba nad tym panować. Ja ze swojej strony bardzo dobrze odnajdywałem się w takich miejscach, gdyż były bardzo elastyczne i na pewno interesował mnie rynek public relations oraz podejmowanych działań dla klientów, które mają za zadanie zwiększyć świadomość marki oraz sprawić, że komunikacja z nią będzie o wiele łatwiejsza. Taka dobre agencje PR w Warszawie na pewno będzie potrafiła odnaleźć się bardzo szybko w naszych usługach i produktach, aby jak najszybciej zaplanować działania reklamowe i komunikacyjne dla nas. Dostałem pierwszego dnia już zadanie opracować pewną strategię komunikacji dla jednej z firm. Chodziło tutaj o komunikację wewnętrzną, czyli z pracownikami oraz pomiędzy nimi. Całe szczęście na studiach uczyłem się o tych rzeczach, dlatego mogłem w paru punktach wypisać kilka najważniejszych kwestii, które rzuciły mi się w oczy.
Szef był zadowolony z tego, że właśnie w tej agencji się znalazłem, gdyż miał ze mnie duży pożytek, jednak zauważyłem, że wiedza oraz doświadczenie przebywają z czasem. Dlatego wiedziałem, że dopiero po paru miesiącach pracy będę mógł ubiegać się o podwyżkę wraz z kolejnymi ciekawymi projektami, za które będę odpowiedzialny i z których oczywiście klienci byli zadowoleni.